Usein kysyttyä
sopimusehdot
Miten peruutan ajotuntini?
Mikäli oppilas ei käytä tai peru hänelle sovittua ajotuntia viimeistään edellisenä työpäivänä klo 12:00 mennessä, on autokoululla oikeus periä ajotunnista hinnaston mukainen maksu. Ajotunnin voit…
Sain kurssin peruutuksesta laskun. Miksi?
Mikäli verkkoympäristön tunnukset ovat olleet pitkään käyttämättöminä eikä oppilaaseen saada yhteyttä opetuksen jatkon tiimoilta, voi oppilaalle lähteä tämä peruutusehtojemme mukainen lasku. Peruutusmaksu voi tulla myös,…
Minulla on ollut pitkä tauko kurssissa, kuinka pääsen taas jatkamaan?
Mikäli muistat tunnuksesi ja pääset kirjautumaan oppimisympäristöön, voit jatkaa siitä, mihin olet viimeksi opinnoissasi jäänyt. Mikäli tarvitset apua kurssin jatkamisen kanssa, olethan yhteydessä omaan toimipisteeseesi…
Voiko laskun eräpäivää siirtää?
Laskun eräpäivää voi siirtää, mikäli et ole vielä saanut opetusta ko. laskun osalta. Mikäli opetusta on jo saatu, tulee laskua maksaa opetusta vastaavalta osalta ja…
Voinko siirtää jo aloitettua autokoulua suoritettavaksi myöhemmin?
Voit siirtää. Ilmoitathan siirrosta suoraan omalle opettajallesi ja autokoulullesi sekä laskutustiimillemme niin he katsovat myös laskutuksen saadusta opetuksesta tarvittaessa ajantasalle: laskutus@cap.fi
Voinko keskeyttää autokoulun?
Autokoulun voi halutessaan keskeyttää. Oppilaalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa sopimus ja kurssiosallistuminen syytä ilmoittamatta ilman kustannuksia neljätoista (14) päivää sopimuksen tekemisestä lukien siten, kuin…