Hyppää sisältöön

Usein kysyttyä


Voiko laskun eräpäivää siirtää?

Laskun eräpäivää voi siirtää, mikäli et ole vielä saanut opetusta ko. laskun osalta.

Mikäli opetusta on jo saatu, tulee laskua maksaa opetusta vastaavalta osalta ja tämän jälkeen lopun laskun osuudelta eräpäivää voidaan taas siirtää.

Lähetä kaikki laskutukseen tai laskuun liittyvät muutospyynnöt Laskutusmuutoslomakkeella

Aiheeseen liittyvät kysymykset


Milloin saan kurssilaskun?

Jos et ole maksanut kurssia heti ilmoittautumisen yhteydessä niin lasku kurssista luodaan, kun kirjaudut ensimmäisen kerran oppimisympäristöön tai käyt ensimmäisellä…

Haluaisin vaihtaa maksutapaa. Onnistuuko se?

Maksutavan vaihtaminen on mahdollista opetustilanteen mukaan. Kaikissa laskutukseen liittyvissä asioissa auttaa meidän laskutustiimimme. Aukioloajat: maanantaista perjantaihin klo 10.00-13.00 Yhteystiedot: laskutus@cap.fi  tai…

Lasku tuli neljässä erässä. Miten voin maksaa sen yhdessä erässä?

Voit maksaa laskun yhdessä erässä käyttämällä ensimmäisen laskun viitenumeroa ja maksutietoja. Ylimenevä osa kohdistuu muihin avoinna oleviin laskuihin. Tarvittaessa voit…

Sain kurssin peruutuksesta laskun. Miksi?

Mikäli verkkoympäristön tunnukset ovat olleet pitkään käyttämättöminä eikä oppilaaseen saada yhteyttä opetuksen jatkon tiimoilta, voi oppilaalle lähteä tämä peruutusehtojemme mukainen…

Mitä viranomaismaksut sisältävät?

Viranomaismaksut sisältävät ajokorttilupamaksun, teoria- ja ajokoemaksun sekä mahdollisen käsittelykoemaksu. Maksut suoritetaan Ajovarmalle. Kyseiset maksut maksetaan sitä mukaan Ajovarmalle, kun kyseistä…

Minulla on ollut pitkä tauko kurssissa, kuinka pääsen taas jatkamaan?

Mikäli muistat tunnuksesi ja pääset kirjautumaan oppimisympäristöön, voit jatkaa siitä, mihin olet viimeksi opinnoissasi jäänyt. Mikäli tarvitset apua kurssin jatkamisen…

Etsi mitä tahansa