Hyppää sisältöön

Usein kysyttyä


Haluaisin vaihtaa maksutapaa. Onnistuuko se?

Maksutavan vaihtaminen on mahdollista opetustilanteen mukaan. Kaikissa laskutukseen liittyvissä asioissa auttaa meidän laskutustiimimme.

Aukioloajat: maanantaista perjantaihin klo 10.00-13.00

Yhteystiedot: laskutus@cap.fi  tai 040 142 7131

Laskutustiimi auttaa sinua, kun tarvitset laskullesi eräpäivän siirtoa tai sinun tulee sopia muutoksesta laskutustilanteeseesi.

Lisätietoa maksutavoista löydät: https://cap.fi/usein-kysyttya/maksutavat-ja-ehdot/

Aiheeseen liittyvät kysymykset


Mitä viranomaismaksut sisältävät?

Viranomaismaksut sisältävät ajokorttilupamaksun, teoria- ja ajokoemaksun sekä mahdollisen käsittelykoemaksu. Maksut suoritetaan Ajovarmalle. Kyseiset maksut maksetaan sitä mukaan Ajovarmalle, kun kyseistä…

Onko luottotiedot oltava kunnossa, jos haluaa maksaa osissa?

SVEA-Erämaksulla maksettaessa luottotietojen on oltava kunnossa. Maksun voi kuitenkin jakaa neljään tasaerään maksutavalla Lasku. Tähän ei tarvita luottotietoja eikä tästä…

Onko aikaisemmilla ajo-oikeuksilla vaikutusta kurssin hintaan?

Olemme räätälöineet ajokorttipakettimme siten että Sinun olisi helppo löytää itsellesi parhaiten sopiva kokonaisuus. Jos paketin valinta mietityttää, voit soittaa asiakaspalveluumme.…

Pitääkö autokoulu maksaa etukäteen?

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, ajokorttiin johtavassa koulutuksessa kurssimaksu tulee olla maksettuna kokonaisuudessaan ennen tutkintoon pääsyä. Muissa tapauksissa kurssimaksu tulee…

Miksi maksajalta vaaditaan henkilötunnus?

Alaikäisen kohdalla täysi-ikäisen maksajan tai huoltajan tiedot ovat aina välttämättömät. Henkilötunnuksella varmennetaan mm. sitä, että maksaja on täysi-ikäinen ja että…

Milloin saan kurssilaskun?

Jos et ole maksanut kurssia heti ilmoittautumisen yhteydessä niin lasku kurssista luodaan, kun kirjaudut ensimmäisen kerran oppimisympäristöön tai käyt ensimmäisellä…

Etsi mitä tahansa