Salasanasi voidaan nollata toimipisteellä tai valtakunnallisen asiakaspalvelun kautta. Voit olla yhteydessä omaan toimipisteeseen sen aukioloaikoina tai valtakunnalliseen asiakaspalveluun puh. 050 913 0300, ma-to 10.00-18.00, pe 10.00-15.00 tai asiakaspalvelu@cap.fi
Nollauksen jälkeen uusi salasana on aina neljä nollaa (0000) ja se on jälleen vaihdettava ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä.
Muistathan aina ensin varmistaa, että olet kirjautumassa varmasti CAP-äpin kautta tai CAP-Autokoulun oppimisympäristöön.
Myös käyttäjätunnuksen isot sekä pienet kirjaimet sekä loppuosan numerotunnus täytyy olla täsmälleen oikein, ei siis saa olla välilyöntiä kirjainten sekä numeroiden välissä.
Jos olet vaihtanut salasanasi sanaan jossa on käytössä ääkkösiä tai tiettyjä välimerkkejä, tämä voi olla myös syy miksei ohjelma ei enää seuraavalla kirjautumiskerralla tunnista uutta salasanaa.
Jos näistä toimenpiteistä huolimatta et pääse vieläkään kirjautumaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluun. Salasana voidaan nollata vain valtakunnallisen asiakaspalvelun tai oman toimipisteesi välityksellä.