Published:

Tiedote: CAP-Groupin liiketoimintajohto vahvistuu

Olli Sivonen aloittaa 4.10.2021 CAP Pro Academyn Suomen liiketoimintajohtajana ja CAP-Group Oy:n johtoryhmän jäsenenä. Hän siirtyy tehtävään Riverian toimialajohtajan paikalta. Aiemmin mm. Traffican toimitusjohtajana työskennellyt Sivonen on innoissaan paluustaan vahvaa kasvua tekevän konsernin palvelukseen.

Sivosella on pitkä kokemus liikennealan palveluksessa ja hän on aiemmin toiminut mm. ammattiliikenteen koulutusyhtiö Traffica Oy:n osaomistajana ja toimitusjohtajana. Hän on seurannut aitiopaikalta tulevan työnantajansa kehitystä ja on innoissaan päästessään vauhdittamaan alan markkinajohtajan kasvua. CAP Pro Academy tarjoaa Suomen kattavimman koulutustarjonnan liikenne- ja logistiikka-alan ammattilaisille sekä kortti- ja pätevyyskoulutuksia esimerkiksi rakennus- ja palvelualoille.

”Olen läheltä seurannut miten Cap Pro Academyssa on panostettu moderneihin koulutusmetodeihin ja uusiin asiantuntijapalveluihin. On ilo lähteä tuottamaan yritys- ja yksityisasiakkaille selkeää lisäarvoa ja oman toiminnan tehostamismahdollisuuksia. Uudet teknologiat ja uudet tavat toteuttaa vaikuttavia koulutuksia maan laajuisesti helpottavat asiakkaidemme elämää olennaisesti. Cap-Groupin joukkue on rakennettu ykkösluokan osaajista. Koska ihmiset ovat tässäkin työssä kaikkein tärkeimpiä, pystymme tarjoamaan asiakkaillemme Suomen parasta ammattiliikenteen ja logistiikan koulutusta,” sanoo Olli Sivonen.

“Kehitämme CAP Pro Academyn palveluita niin, että asiakkaaksemme on helppo tulla, olipa kysymyksessä suuren kokoluokan yrityksen tai julkisyhteisön koulutustarpeiden kokonaisratkaisu tai yksittäisen ammattilaisen pätevyyskoulutus”, jatkaa Sivonen.

”Näemme sekä ammattiliikenteen toimialalla että kuluttajien autokoulupalveluiden puolella monia kasvun mahdollisuuksia, joiden pohjana on ammattitaitoinen tiimi. Ollin mukaantulolla varmistamme BtoB-kasvumahdollisuuksiemme hyödyntämisen kokeneen tekijän otteella”, toteaa CAP-Groupin toimitusjohtaja Olli Kilpi.

Lisätietoja:
Olli Sivonen, liiketoimintajohtaja 4.10. lähtien, CAP Pro Academy, puh. +358 41 731 3710
Olli Kilpi, toimitusjohtaja, CAP-Group Oy, puh. +358 41 730 4209

www.capproacademy.fi

CAP-Group Oy -konserni on kuljettajakoulutuksen suunnannäyttäjä, joka vaikuttaa vahvasti koko toimialaan. CAP-Groupilla on vuonna 2021 noin 400 tyytyväistä työntekijää ja useita sopimusopettajia sekä laaja joukko tyytyväisiä asiakkaita. CAP-Groupiin kuuluu Suomen suurin autokouluketju CAP-Autokoulu, Saksan suurin autokouluketju Fahrschule Rettig Gruppe ja liikennealan ammattipätevyyskouluttamisen markkinajohtaja CAP Pro Academy. CAP-Group Oy:n enemmistöomistaja on pääomasijoittajayhtiö Verdane, joka tukee kunnianhimoisten pohjoiseurooppalaisten teknologiavetoisten yhtiöiden kansainvälistä kasvua. www.cap.fi

Etsi mitä tahansa